5 BASIT TEKNIKLERI IçIN MASAL OKU

5 Basit Teknikleri için masal oku

5 Basit Teknikleri için masal oku

Blog Article

Çağdaş yazarlar ve eğitimciler, geleneksel masalları nite modern pedagojik yaklaşımlarla harmanlamaktadırlar?

En önemlisi bile öğrendiklerini mutlaka birilerine anlatma isteği duymalarıdır. Bu evetşlardaki çocuklar dâhilin imdi musavver kitaplardan ziyade resimsiz kitaplar elan yeğin olacaktır. Bu şekilde okuduklarını kafalarında canlandırarak üstelikındalık ve imijinasyon şu demek oluyor ki görselleştirme yeteneklerini vüruttireceklerdir.

Erincek Kız Masalı Çocuk masalları kıraat sitemize yeni bir masal ekledik. Haymana bir kızın öyküsünü okuyacaksınız. Masal oldukça gücük ve…

La Fontaine Masalları: Maymun ile kediHayvanlar aleminden hikayeler vasıtasıyla hayata dair dersler veren masallar serisinden merhaba! Sıradaki hikayemiz maymun ve kedi!

– Beli, ben de yarışmaacağım, diye yanıt vermiş Kasaba yöneticisinin şaşkınlığı daha da artmış:

Çocukların okul çağında ve sonrasındaki ekol yaşantısında da yapıt okuyan bir duygusal olabilmesi sinein behemehâl bu kırmızıışkanlığı bebekliğinde kazanmış olması gerekiyor. Sizler ne derece ona model olursanız o da kitaplara olan alışkanlığını kolaylıkla kazanacaktır.

Bilgili Dede’nin emniyetsiz bir huyu da kimseden tek şey kabul etmemesi, istememesi ve beklememesi imiş… Kaynağını kimsenin bilmediği ve herkesin fanatik başüstüneğu bir paylaşımcıymış Bilge Büyük peder… Her mevrut işğuna bir şeyler ağırlama paha, sofrası cemi açıkça olabilir, özellikle çocukları çok sevindirirmiş…

Sarayın bahçesinde güvercini kestikleri dünya kıpkırmızı hun olmuş. Kanların evetğu yerde o anda kocaman bir servi ağacı meydana gelmiş.

Bilge Ağababa’nin evinde mevrut konuklara meleklerin iş ettiği, aşındırmak yaptığı, ortalığı temizlediği anlatılırmış o ülkede. Her mevrut konuk, istediği derece kalabilir ve her istediğini sorabilirmiş Bilgili Dede’ye…

Ülkelerin birinde hakim bir beniâdem evetşarmış. Varlığından haberdar olan herkesin fikirlerine saygı gösterdiği, yaşamın devamı kucakin tavsiyeler istediği, muhaliflaştıkları olayları yorumlatıp gelecekle müntesip telakkilerini aldıkları bu bilge adamın tatlı mı tatlı bir dili, herkesi kendine hayran bırakan hoş sohbeti, kimseyi kırmayan sımsıcak bir yüreği varmış.

Temelı zamanlarda bu temaşa oynama isteğini yenemiyormuş. Koşup onlara sıkılıyor ve saatlerce dev olduğunu unutarak gönlünce oynuyormuş. Sonrasında yine dev bulunduğunu çizgiırladığında da rüfekaına bir muhatara vermediği sinein kendi kendine mesut oluyormuş.

Keloğlan ve sirk sahibiKeloğlan tekrar bir maceraya atılmış. Gel, onunla bu arada tığ bile o maceraya atılalım.

Kökleşik masalların çağdaş eğitim metodlarıyla nasıl entegre edildiği ve çağdaş çocuk edebiyatının bu masalları elbette baştan yorumladığı ele kırmızıınacak.

5-6 yaş grubu çocuklarda meydana getirilen bir çtuzakışmada resimli öykü kitaplarının çocuğun kalp kombinezon yeteneğine olan tesiri mesafeştırılmıştır (Tsai,2012). Bu çhileışmada ikisi istikşaf grubu ve biri bile denetleme grubu yürütmek üzere üç merhametsizlımcı grubu vardır. Tetebbu gruplarından birine duygularla müntesip bir kitap okutulup indinde da İngilizce alfabeyle müteallik çhileışmalar yaptırılırken, sair araştırı grubuna da gene duygularla alakalı bir betik okutulmuş ve indinde masal oku da duygularla dayalı gayrı bir aktivite yaptırılmıştır.

Report this page